Informatie

Alles wat je wilt weten over By Lecy Kadootjes

Bij By Lecy Kadootjes snappen we helemaal dat je wat vragen kunt hebben over onze toffe cadeautjes, services of hoe het bestellen precies werkt. Daarom hebben we de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet, zodat je snel weet waar je aan toe bent. Of het nou gaat om info over onze producten of hoe we jouw bestelling bezorgen, we houden het lekker duidelijk en simpel.

Veelgestelde vragen

Hoe bestel ik

Als je het kadootje - product  wilt hebben, klik dan gewoon op de knop "In winkelmandje" of "Toevoegen aan winkelwagen". Zo ligt het meteen in je winkelmandje en kun je lekker verder shoppen of gelijk afrekenen. Simpel, snel en superhandig!

Vergeet niet Tekst -Naam - Afbeelding in te vullen

Hoe betaal ik

We doen niet aan iDEAL, simpelweg omdat we geen winst verdienen aan wat we doen. Je kunt het bedrag gewoon lekker veilig overmaken via een bankoverschrijving – de betaalgegevens vind je onderaan bij je bestelling. Liever een Tikkie? Geen probleem, stuur ons even een berichtje met je naam en factuurnummer, dan regelen wij de rest voor je! Zodra we je betaling binnen hebben, updaten we de status van je bestelling. Die kun je trouwens gewoon in je mail checken. 

Is mijn kadootje aanpasbaar

Onze cadeautjes kun je vaak aanpassen! Veel al staat het bij het kadootje om in te vullen en wordt er een voorbeeld gezonden voordat wij gaan bedrukken. Zie je een ontwerp op een bepaald item, maar wil je het eigenlijk liever op iets anders? Dat kan meestal gewoon. Bij opmerking "meer info aan LeCy" vul je je vraag in dan kijken we samen wat er mogelijk is!

Gaat het om teksten, kleuren, afbeeldingen of een totaal uniek ontwerp? Geen zorgen, we doen er alles aan om jouw ideeën werkelijkheid te maken. Jij bepaalt wat je wilt, en wij zorgen dat het resultaat precies is wat je in gedachten had. Samen maken we iets dat helemaal bij jou past en 100% op maat is.

Wat als je kadootje niet naar wens is

Bij ons draait alles om blije klanten, en we snappen dat een cadeau soms niet helemaal in de smaak valt. Is dat bij jou zo? Geen stress! We helpen je graag. Neem gewoon altijd even contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing die werkt. Let wel op: gepersonaliseerde items kunnen we helaas niet retour of ruilen, omdat ze speciaal voor jou zijn gemaakt. Maar ook bij persoonlijke cadeaus doen we ons best om je zo goed mogelijk te helpen!

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Gepersonaliseerde cadeaus, zoals spullen met een leuke bedrukking of gravering, hebben meestal 1-3 werkdagen nodig om gemaakt te worden. Tel daar de bezorgtijd nog even bij op, en je weet ongeveer wanneer jouw cadeautje op de mat ligt of bij de ontvanger staat. Check altijd even de geschatte levertijd in de webshop, zo kom je niet voor onverwachte verrassingen te staan!

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja! Zodra je pakket verzonden is, ontvang je een Track & Trace code per mail. Vooraf ( indien nodig) zenden wij een foto van je kadootje en Pakketje!!

Kan ik ophalen?

Je kunt je bestelling bij ons ophalen, maar wel alleen op afspraak ook in avonduren. Zo kunnen we iedereen snel en soepel helpen. Dan zorgen wij dat jouw bestelling klaarstaat als je langskomt, zonder dat je hoeft te wachten. Thanks voor je begrip en hulp!

Zijn er verborgen kosten?

Nee, wat je ziet is wat je betaalt.

Geen verrassingen bij het afrekenen.

Waarom ByLeCy?

Kwaliteit, persoonlijk contact en superleuk verpakte cadeautjes

We geloven volledig in elk cadeau dat we aanbieden en staan er 100%  helemaal achter.

 

Heb je een vraag die je niet kunt vinden? Staat jouw vraag er niet bij? Geen stress, je kunt altijd even contact met ons opnemen! We helpen  je graag. Of je nou meer wilt weten over wat we doen of iets speciaals wilt bespreken, we nemen de tijd voor je en zorgen dat je goed geholpen wordt.

 

 

 

 

 

 

 

Vraag 

 

 

 

 

Voorbeeld antwoord